گزارش برنامه قله سرآخور 13 اسفند 1400

عقب دار: آقای جوادعلی زاده
راننده زحمتکش: آقای خاکشیری
زمان اجرای برنامه: ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
جمعه مورخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۶ صبح به اتفاق ۱۵ نفر از همنوردان عزیز باشگاه کوهنورد از آزادی ۱۷ به سمت قوچان حرکت کردیم. حدود ساعت ۸:۳۰ به مقصد رسیدیم و پس از معارفه ای کوتاه از مسیر روستای سراب به طرف قله رهسپار شدیم. پس از صرف صبحانه در کنار رودخانه با ریتمی یکنواخت به مسیر ادامه دادیم. بارش باران و منظره زیبای کوهستانی، مسیر را برایمان دل‌انگیز کرده بود. ساعت ۱۱:۳۰ به جانپناه رسیدیم و با ثبت تصاویر یادگاری در محل و قرار دادن کوله ها در جانپناه، شروع به حرکت به سمت قله کردیم و در نهایت حدود ساعت ۱۲:۱۵ موفق به صعود قله سرآخور شدیم.
پس از اندکی استراحت و عکاسی، در مسیر فرود قرار گرفتیم که شاهد وزش باد شدید در طی مسیر بودیم. به صلاحدید سرپرست محترم آقای محمد بابایی از مسیر آبشار روستای سراب برگشتیم و پس از استراحتی کوتاه در کنار آبشار و ثبت لحظات به یادمانی، ساعت ۱۴:۳۰ به سمت مینی بوس راهی شدیم و بعد از طی کردن مسیری ۴۵ دقیقه ای سوار مینی بوس شدیم.
سپس به طرف قوچان و منزل آقای جواد علیزاده حرکت کردیم . پذیرایی بی نظیر ایشان و خانواده ی محترمشان از همنوردان عزیز، روزی فراموش نشدنی را برای همه ی ما به ارمغان آورد. پس از صرف ناهار آبگوشت و گذر لحظات دل‌انگیز در کنار خانواده ی جناب علیزاده محترم و ثبت تصویری یادگاری حدود ساعت ۱۷ به طرف مشهد حرکت‌ کردیم.
در نهایت ساعت ۱۹:۳۰ به سلامت به مشهد رسیدیم.