گزارش برنامه دره جُنگ - 23 اردیبهشت 1401

🔸سرپرست برنامه: آقای سعید سعیدی
🔸کمک سرپرست برنامه: آقای دامون علیان
🔸زمان اجرا برنامه: 23 اردیبهشت

روز جمعه بیست و سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ همراه با تعدادی از همنوردان عزیزمان در باشگاه کوهنورد، ساعت ۶ صبح از آزادی ۱۷  به مقصد دره جنگ حرکت کردیم.  ساعت ۸ صبح به روستا رسیدیم و پیاده شدیم و پس از طی مسیری از داخل روستا وارد دره جنگ شدیم و توقف کوتاهی داشتیم   در این برنامه در خدمت مربی ارجمند آقای محمد علیان بودیم که پس از معرفی اعضای فنی تیم توسط آقای سعید سعیدی سرپرست برنامه، چند کلمه ای از تجربیات و راهنمایی‌های ایشان استفاده کردیم .
پس از طی مسیری کوتاه برای صبحانه توقف کردیم .سپس پیمایش در دره ادامه پیدا کرد در مسیر پیمایشی آرام داشتیم تا از مناظر زیبای طبیعت اطراف استفاده کنیم . طبیعت زیبا و چشم نواز، دره ای سرسبز در دل کوه.
حدود ساعت ۱۲ به غاری که سمت چپ رودخانه و در بالا دست بود رسیدیم. کوله ها را گذاشتیم و ارتفاع کوتاه غار را بالا رفتیم و عکسهای یادگاری گرفتیم و مسیر برگشت را آغاز کردیم.
در برگشت با توجه به احتمال بارش باران، مکانی نزدیک روستا برای نهار در نظر گرفته شد.  حدود ساعت ۳ برای نهار توقف کردیم و پس از صرف نهار به روستا برگشتیم.
حدود ساعت ۶و نیم همراه همگی همنوردان به مشهد رسیدیم .