صعود قله قوچگر (جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 تیر 1403 ساعت 08:42
بخش: -

گزارش صعود قله قوچگر

تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳

توسط سرپرست محترم آقای هادی ظهوریان

با سلام گزارش برنامه قله قوچگر  به ارتفاع حدودا ۲۹۵۰ مترواقع در منطقه دیزباد که در ۷۵ کیلومتری مشهد جاده نیشابور قرار دارد روستای دیزباد بسیار زیبا ویکی از با کلاس ترین روستاهای کشور است و از نظر فرهنگ و تمدن زبانزد خاص و عام است ساعت ۵ صبح از مشهد با مینی بوس  و ماشین شخصی با همراهی ۲۷ نفر از همنوردان به سمت روستای دیزباد حرکت کردیم و ساعت ۶/۳۰ به روستا رسیدیم پس از کمی پیمایش در انتهای روستا به مدت نیم ساعت به خوردن صبحانه و آماده شدن برای صعود پرداختیم سپس به سرقدمی خودم و عقبدار خانم مختاری  بسمت قله حرکت کردیم هوا بسیار خوب بود در ساعت حدود ۱۰ صبح به قله رسیدیم که حدود نیم ساعت هم روی قله به عکس گرفتن و خوردن تنقلات مشغول شدیم سپس بسمت روستا حرکت کردیم که حدود ساعت ۱۲/۳۰ به کنار اولین استخر و ابتدای باغها رسیدیم و به استراحت و خوردن نهار در زیر درختان سر سبز و کنار چشمه پر آب که واقعا روح انسان رو نوازش میداد و اخلاق خوب صاحب باغ که به گرمی پذیرای حضور مان بود انرژی مضاعفی به ما میداد
حدود ساعت ۱/۳۰ حرکت کردیم بسمت مینی بوس و ساعت ۲/۳۰ سوار مینی بوس شدیم و ساعت ۴ بعداظهر به مشهد رسیدیم
(جا دارد از پرسنل باشگاه کوهنورد بخاطر هماهنگی و اجرای چنین برنامه‌هایی تشکر و قدردانی کنم)