گزارش برنامه صعود قله اوشک

#گزارش برنامه قله اوشک

🔹سرپرست برنامه : علیرضا همت نیا ، دامون علیان
🔹زمان اجرا برنامه : ۱۴۰۰/۱۱/۲۲

" برنامه مشترک باشگاه هیمالیا و کوهنورد "

درود و خدا قوت

جمعه مورخ ٢٢ بهمن ١٤٠٠ در ساعت ٥ صبح تعداد ٣٥ نفر از همنوردان دو باشگاه کوهنورد و هیمالیا با یک دستگاه اتوبوس به سمت روستای بوژان نیشابور حرکت کردیم و پس از رسیدن و معارفه ای کوتاه ساعت ٧:١٥ شروع به صعود نمودیم.
پس از پیمایشی کوتاه در ابتدای دشت اول مسیر قله اوشک در ساعت ٨ صبح استراحتی ٢٠ دقیقه ای جهت صرف صبحانه به تیم داده شد و در نهایت انسجام و همدلی استارت صعود مشترک زده شد . در زمستان هوایی نه چندان سرد و آرام باعث قرار دلهای کوهنوردان است ، در چنین روز خوشی تمام اعضای تیم در ساعت ١٢ ظهر موفق به صعود قله ۲۸۷۰ متری اوشک شدند .
با صلاحدید دو سرپرست بخاطر مساعد بودن هوای جوی حاکم بر منطقه به غیر از زمان عکاسی و فیلم برداری ، زمان صرف ناهار نیز بر روی قله به تیم داده شد و ٤٥ دقیقه به استراحت و ناهار گذشت .
صعودی بس دل انگیز برای تیم رقم خورد و ١٢:٤٥ در مسیر فرود قرار گرفتیم و در مسیر برگشت استراحتی کوتاه برای نوشیدنی گرم داشتیم و در ساعت ١٦:٤٥ به اتوبوس رسیدیم .
و در نهایت ساعت ٧ عصر به مشهد رسیدیم .

دومین ماه زمستانمان نیز با اولین صعود مشترک مملو از همدلی و همراهی دو تیم متشکل از باشگاه کوهنورد و هیمالیا گذشت 🌺