صعود قله بینالود (جمعه 5 آبان 1402)

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 آبان 1402 ساعت 13:18
بخش: -

سلام و درود بر شما
روز جمعه ۱۴۰۲/۰۸/۰۵ ساعت ۴ صبح به همراه ۱۹ تن از دوستان راه افتادیم به سمت روستای فیریزی و قله بینالود
ساعت ۷ رسیدیم پای کار و بعد از آماده شدن به سمت قله حرکت کردیم
بعد از گذشتن از مسیر دره سیب و روستای زیبایی که کاملا پاییزی و زیبا شده بود در ساعت ۹ رسیدیم جانپناه امینی
بعد از صرف صبحانه و عکس یادگاری ادامه مسیر دادیم
ساعت ۱۱ جانپناه مدرسی بودیم و بعد از یه استراحت کوتاه به سمت قله حرکت کردیم و ساعت ۱۲/۳۰ همه دوستان با موفقیت به قله رسیدند و بعد از استراحت و عکس یادگاری به سمت پایین راه افتادیم
و ساعت ۱۴/۳۰ رسیدیم جانپناه و بعد از نهار و استراحت ساعت ۱۵ مجدد حرکت کردیم و در بین راه از مسیر دره برگشتیم و ساعت ۱۸/۳۰ رسیدیم به مینی بوس و خدا رو شکر با ترافیک کم روبرو شدیم و راس ساعت ۲۱ میدان پارک مشهد بودیم و همگی در سلامت کامل و خستگی زیاد 😅به سمت منزل راهی شدیم
تشکر میکنم از دوستان عزیز که با همکاری و همدلی زیاد، این برنامه زیبا با موفقیت انجام شد

ارکان برنامه
سرقدم آقای طوسی
عقبدار آقای دکتر زنجانی
امدادگر خانم دکتر خوش قامت

و سپاس از کادر اجرایی باشگاه کوهنورد که برنامه ریزی قبل از اجرا برنامه رو برعهده داشتند